FAQ
Hier lees je de veelgestelde vragen over Fixed Products
Veelgestelde vragen over Fixed Products
Heb je een vraag? Wij zijn altijd bereikbaar voor vragen en voor advies. Bekijk eerst of jouw vraag niet tussen onderstaande veelgestelde vragen over Fixed Products staat.
Staat jouw vraag niet tussen onderstaande vragen, wil je graag advies of kom je er gewoon even niet uit? Vul dan het contactformulier op de contactpagina in en wij helpen je graag verder.
Nee, helaas is het niet mogelijk om producten te retouren. Dit in verband met hygiëne.
Niets! Al onze prijzen zijn inclusief verzending.
Helaas kan het voorkomen dat de mail terecht is gekomen in de spam mailbox, controleer deze eerst. Staat de mail hier niet in, stuur ons dan een mail via het contactformulier en wij nemen contact met je op.
Op dit moment verzenden wij alleen nog in Nederland.
Wij verzenden onze pakketten per brievenbuspost. Wij doen er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk op te sturen. Hou rekening met 2 tot 4 dagen.
Nee, helaas is dit niet mogelijk.
Nee, onze producten zijn dierproefvrij.
Nee, op dit moment zijn alle producten alleen online verkrijgbaar.